7 Ιουλίου 2011
ΝΙΚΟΣ ΛΑΠΠΑΣ: Το «Σχολείο του Ολύμπου» στη συνεδρίαση του Δ.Σ. Δίου – Ολύμπου στις 4 / 7 / 2011.
Τη Δευτέρα 4 Ιουλίου πραγματοποιήθηκε στο διοικητήριο της Κονταριώτισσας μία «μαραθώνια» συνεδρίαση του Δ.Σ. που διήρκεσε έξι και πλέον ώρες! Τα θέματα πολλά, 26 τον αριθμό (21 στην ημερήσια διάταξη και άλλα 5 που τέθηκαν με τη διαδικασία του κατεπείγοντος εκτός ημερησίας). Τα περισσότερα πάντως είχαν και πάλι διαδικαστικό χαρακτήρα, ωστόσο ορισμένα προκάλεσαν τόσες συζητήσεις και – σε ορισμένες περιπτώσεις – αντεγκλήσεις που η διαπραγμάτευσή τους κράτησε επί μακρόν.
Το πρώτο θέμα (κατόπιν αλλαγής στη σειρά) ήταν αυτό της αίτησης για συμμετοχή του δήμου μας στην «Όλυμπος – Ανώνυμη Αναπτυξιακή Εταιρεία Ο.Τ.Α», όπως αναγραφόταν στην πρόσκληση. Ούτε ο τίτλος του θέματος, ούτε η σύντομη γραπτή εισήγηση που μας είχε δοθεί, μπορούσαν να καταστήσουν σαφές το ακριβές περιεχόμενο του θέματος. Τελικά προέκυψε από τις προφορικές εισηγήσεις των κκ. Τασχουνίδη και Σατραζέμη πως το θέμα σχετιζόταν με την προσπάθεια ίδρυσης του ονομαζόμενου «Σχολείου (ή Πανεπιστημίου) του Ολύμπου», ενός τριτοβάθμιου εκπαιδευτικού ιδρύματος με επίκεντρο την Ελληνική Μυθολογία. Σε τηλ. συνομιλία με τον κ. Τασχουνίδη του ζήτησα να μη μείνει η εισήγηση στο τυπικό επίπεδο της «επικαιροποίησης» μίας παλαιότερης απόφασης (οι πρώην δήμοι Αν. Ολύμπου και Δίου είχαν ήδη αποφασίσει την συμμετοχή τους στο εγχείρημα), αλλά να καταστούν απόλυτα σαφείς οι σκοποί της εταιρείας, η χρηματοδότησή της, όλοι οι φορείς που συμμετέχουν κτλ. Ως δημ. σύμβουλοι έχουμε χρέος να απαιτούμε διεξοδική ενημέρωση για κάθε θέμα που αφορά τον τόπο μας και όχι απλά να επικυρώνουμε προειλημμένες αποφάσεις. Άλλωστε η διεξοδική συζήτηση κι ενημέρωση είναι προς όφελος όλων και βοηθά να αποφεύγονται και να ξεδιαλύνονται οι όποιες παρεξηγήσεις. Ας μην ξεχνάμε ότι ήμαστε η παράταξη που είχε κι έχει πάντοτε ως σύνθημα το «ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ»! Ευχαριστώ λοιπόν τους δύο εισηγητές και για τον τρόπο της εισήγησής τους, αλλά κυρίως για το ότι υπομονετικά άκουσαν όλες τις παρατηρήσεις μας και απάντησαν στις δικαιολογημένα πολλές ερωτήσεις που τους έγιναν.
Από την πλευρά μας τα ερωτήματα και οι παρατηρήσεις που τέθηκαν στη συζήτηση ήταν κυρίως τα εξής: 1) Πρώτον, ζήτησα να ανακοινωθεί ποιος είναι ο φορέας διαχείρισης και ποια τα μέλη του Δ.Σ. της εταιρείας αυτής, καθώς και το τι αναγράφεται επακριβώς στο Φ.Ε.Κ. ίδρυσής της (να σημειωθεί ότι οι εισηγητές είχαν αποστείλει το Φ.Ε.Κ. αυτό στον δήμο, όμως από αμέλεια του Προεδρείου το κείμενο δεν είχε δοθεί στους δημ. συμβούλους πριν από τη συνεδρίαση). 2) Έπειτα στο θέμα του διεθνούς διαγωνισμού ιδεών για τον τρόπο συγκρότησης αυτού του ιδρύματος, πρότεινα ο διαγωνισμός αυτός να διεξαχθεί υπό την αιγίδα και την ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας και του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. 3) Επεσήμανα πως ένα «Πανεπιστήμιο» ή οποιοδήποτε άλλο τριτοβάθμιο εκπαιδευτικό ίδρυμα δεν μπορεί να υφίσταται και να λειτουργεί αυτόνομα μόνο με μεταπτυχιακά προγράμματα, όπως ακούστηκε ως πιθανός σκοπός από τους εισηγητές. Ίσως θα μπορούσε να συμβεί αυτό αν λειτουργούσε ως παράρτημα κάποιου άλλου μεγάλου Πανεπιστημίου (π.χ. του Α.Π.Θ.). 4) Τέλος, όπως ήταν φυσικό, ζήτησα να γίνει ξεκάθαρο ποιος θα είναι ο ρόλος και ποιες οι υποχρεώσεις του δήμου μας στο όλο εγχείρημα! Επίσης η κ. Μόχλα – Φαρμάκη ρώτησε ποιο θα είναι το ποσό που θα κληθεί να συνεισφέρει σε πρώτη φάση ο δήμος Δίου – Ολύμπου για τη συμμετοχή του σε αυτή την εταιρεία και ανακοινώθηκε πως το ποσό αυτό ανέρχεται στις 12.000 ευρώ.
Από τις απαντήσεις που δόθηκαν και γενικότερα από τη συζήτηση που έγινε προκύπτει ότι έχει προηγηθεί μία σοβαρή προσπάθεια από τα ιδρυτικά μέλη της εταιρείας για να πάρει «σάρκα και οστά» το όραμά ενός επιστημονικού κι εκπαιδευτικού ιδρύματος στην ευρύτερη περιοχή του Ολύμπου και της Πιερίας που δυνητικά θα συνεισφέρει και στην καλώς εννοούμενη ανάπτυξη της περιοχής. Μένουν βέβαια κάποια ερωτηματικά για ορισμένες λεπτομέρειες, τα οποία βέβαια δεν θα μπορούσαν όλα να απαντηθούν στον περιορισμένο χρόνο της συζήτησης. Για τον λόγο αυτό δήλωσα πως θα μπορούσα να κατανοήσω την αρνητική ψήφο ή το «λευκό» οποιουδήποτε συναδέλφου. Ωστόσο η δική μας τοποθέτηση και ψήφος ως παράταξη ήταν «ναι, με επιφυλάξεις», δείχνοντας έτσι πως κατ’ αρχάς είμαστε θετικοί σε μία προσπάθεια που μπορεί να αποδειχθεί ωφέλιμη για τον τόπο, θέλουμε πάντως να ξεκαθαριστούν στην πορεία ορισμένα σημεία που χρήζουν περαιτέρω διερεύνησης και προσοχής. Δηλώνω από τώρα ότι μεταξύ άλλων ιδιαίτερα βασικό είναι το ζήτημα της συνέχισης της συμμετοχής και της στήριξης του όλου εγχειρήματος από το Α.Π.Θ. (και από οποιοδήποτε άλλο μεγάλο επιστημονικό ίδρυμα), ενώ θα πρέπει πιστεύω να γίνει αποδεκτός εμπράκτως από μία εταιρεία που φέρει το όνομα «Όλυμπος», ο ειδικός ρόλος του Δήμου Δίου – Ολύμπου με αυξημένη εκπροσώπησή του στο Δ.Σ. της εταιρείας και του ιδρύματος αυτού.
• Ένα άλλο θέμα που απασχόλησε αρκετά το σώμα ήταν η έγκριση του προϋπολογισμού της Δ.Ε.Α.Δ.Ο. Επεσήμανα κατ’ αρχάς το ανησυχητικό γεγονός ότι το χρέος της κοινοπραξίας προς την Δημοτική Επιχείρηση όσο περνάει ο καιρός αντί να μειώνεται, διογκώνεται επικίνδυνα, κάτι που αποδεικνύει πως τέτοιες μεγάλες «αποκλειστικού τύπου» συμφωνίες εκτός από τα αναμφισβήτητα πολλά θετικά τους σημεία, κρύβουν κι αρκετούς κινδύνους, ιδίως όταν δεν έχει προβλεφθεί κάποια εναλλακτική πηγή εξεύρεσης εσόδων. Επίσης ενημέρωσα τους συναδέλφους ότι μελέτη που εκπονήθηκε πριν από 4 και πλέον χρόνια υπολόγιζε το απόθεμα του υλικού της Δημ. Επιχείρησης σε περίπου 10 εκ. τόνους. Αν σκεφτούμε ότι μόνο η κοινοπραξία έχει ήδη δεσμεύσει περισσότερο απ’ το μισό αυτής της ποσότητας και προσθέσουμε και ποσότητες που έχουν πάρει κι άλλες εταιρίες ή ιδιώτες, τότε εύκολα γίνεται αντιληπτό ότι με την τακτική του να δίνουμε συνεχώς αυτούσιο υλικό, το απόθεμα της επιχείρησης «στερεύει» με ό,τι σημαίνει αυτό για την ίδια τη βιωσιμότητα της επιχείρησης και τους εργαζόμενους!
Για εμάς η Δ.Ε.Α.Δ.Ο. θα πρέπει τάχιστα να αλλάξει γραμμή πλεύσης και να επενδύσει πλέον στην μεταποίηση προϊόντων. Η απάντηση του διευθυντή της επιχείρησης πως υπάρχουν κι άλλα 200 στρ. προς εκσκαφή, προσωπικά δεν με καθησυχάζει καθόλου καθώς έχω την εντύπωση (αν και με κάποια επιφύλαξη) πως και η έκταση αυτή συμπεριλαμβανόταν στους υπολογισμούς της μελέτης που ανέφερα. Ούτως ή άλλως ο δημαρχεύων και πρόεδρος της Δ.Ε.Α.Δ.Ο. κ. Φαρμάκης εμμέσως πλην σαφώς παραδέχτηκε πως δεν είναι πολύ μακριά η ώρα που «θα συμβεί αυτό που όλοι ξέραμε· το χαλίκι θα τελειώσει!». Ο κ. Φαρμάκης βέβαια υποστήριξε πως η επόμενη ημέρα για την δημ. επιχείρηση είναι η πώληση οικοπέδων του Βιοτεχνικού Πάρκου που είναι ιδιοκτησία της Δ.Ε.Α.Δ.Ο. Εν μέρει θα συμφωνήσω μαζί του, όμως αυτή η δραστηριότητα σίγουρα δεν είναι αρκετή. Άλλωστε δε νομίζω να είναι κανείς ικανοποιημένος από την μέχρι τώρα αποδοχή του εγχειρήματος από τους επαγγελματίες της ευρύτερης περιοχής.
Η κ. Μόχλα – Φαρμάκη ρώτησε τον κ. Μανολόπουλο, λογιστή της επιχείρησης, για ποιο λόγο εμφανίζονται συνεχώς αυξανόμενα τα έξοδα μισθοδοσίας της Κατασκευαστικής πρώην Δήμου Δίου που πλέον λειτουργεί ως υποκατάστημα της Δ.Ε.Α.Δ.Ο., ενώ αντίθετα ο κύκλος εργασιών της συγκεκριμένης επιχείρησης πέφτει πάρα πολύ, όπως φαίνεται και από τον προϋπολογισμό των εσόδων που είναι τα μισά σε σχέση με πέρυσι. Επίσης παρατήρησε πως γενικότερα ο προϋπολογισμός της Δ.Ε.Α.Δ.Ο. με τη μορφή που δόθηκε στους δημ. συμβούλους δεν ήταν καθόλου εύληπτος ούτε εύχρηστος.
Προτού κλείσω το συγκεκριμένο θέμα, αισθάνομαι πως οφείλω να σχολιάσω ορισμένες τοποθετήσεις συναδέλφων δημ. συμβούλων γύρω από τον προϋπολογισμό της Δ.Ε.Α.Δ.Ο.: 1) Είναι πράγματι δυσάρεστο έως απαράδεκτο το γεγονός ότι ο ισολογισμός οικ. έτους 2010 της Κατασκευαστικής Δίου ήρθε μόλις προχθές – με τόσους μήνες καθυστέρηση – προς ψήφιση στο Δ.Σ. της Δ.Ε.Α.Δ.Ο και τελικά καταψηφίστικε γιατί δεν είχε ελεγχθεί ακόμη από ορκωτό λογιστή!. Ωστόσο, εάν έκανε κανείς τον κόπο να κοιτάξει τα έγγραφα του προϋπολογισμού της Δ.Ε.Α.Δ.Ο. που είχαμε εμείς ως δημ. σύμβουλοι στη διάθεσή μας πριν από τη συνεδρίαση του Δημ. Συμβουλίου, θα έβλεπε ότι τουλάχιστον τα στοιχεία του εν λόγω ισολογισμού υπήρχαν και μάλιστα αναλυτικά. Συνεπώς δεν μπορεί να επικαλείται κανείς δημ. σύμβουλος έλλειψη ενημέρωσης για να καταψηφίσει τον προϋπολογισμό.
2) Είμαστε οι πρώτοι που θα καταδικάσουμε αλόγιστες σπατάλες και υπερβολικά έξοδα. Ωστόσο δεν μπορεί κανείς να συγκρίνει ανόμοια πράγματα, ούτε να «βάζει στο ίδιο τσουβάλι» επιχειρήσεις με εντελώς διαφορετικό αντικείμενο και σκοπούς. Έτσι είναι τουλάχιστον ατυχής η όποια σύγκριση ανάμεσα π.χ. στη Δ.Ε.Α.Δ.Ο. και την Δ.Ε.Υ.Α.ΑΝ.Ο. Όσο για τα έξοδα που θεωρήθηκαν από ορισμένους συμβούλους υπερβολικά (κινητής τηλεφωνίας, προβολής – διαφήμισης κ.α.) μένει στους διοικούντες τον δήμο και την Δ.Ε.Α.Δ.Ο. να αποδείξουν ότι τα έξοδα αυτά είτε θα πιάσουν τόπο, είτε θα περικοπούν.
3) Είναι απορίας άξιο το πως εμπειρότατοι δημ. σύμβουλοι του πρώην δήμου Λιτοχώρου «πετούν» υπό μορφήν «πυροτεχνημάτων» ερωτήματα όπως το αν θα μπορούσε δήθεν ο δήμος να προχωρήσει σε ένα είδος μετάταξης υπαλλήλων της Δ.Ε.Α.Δ.Ο. (όπου υπάρχει πλεονάζον προσωπικό, όπως παραδέχονται και οι ίδιοι) στις υπηρεσίες του Δήμου που πάσχουν από έλλειψη προσωπικού. Άραγε παίζουν με τον πόνο τον δικό μας, των συνδημοτών μας ή των εργαζομένων της Δ.Ε.Α.Δ.Ο.;!; Η μόνη απάντηση που θα μπορούσε φυσικά να δοθεί από την διευθύντρια του Δήμου ήταν ότι κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν νομικά να γίνει!
Κλείνοντας θέλω να τονίσω ότι η πολύπλευρη και πολυετής προσφορά της δημοτικής επιχείρησης στον τόπο δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα όποια λάθη και οι εσφαλμένοι χειρισμοί και πρακτικές του παρελθόντος θα πρέπει να συνεχισθούν. Αντιθέτως θα πρέπει να επισημανθούν και να διορθωθούν άμεσα για το καλό της ίδιας της επιχείρησης και των εργαζομένων, καθώς και για το συμφέρον του δήμου και των δημοτών! Ακριβώς λοιπόν επειδή δεν βλέπουμε την απαιτούμενη αλλαγή πλεύσης από πλευράς των διοικούντων, καταψηφίσαμε τον προϋπολογισμό της Δ.Ε.Α.Δ.Ο.!
• Ένα πολύ σοβαρό θέμα για κάθε δήμο είναι και ο κανονισμός καθαριότητας. Με αρκετή καθυστέρηση ήρθε προς ψήφισιν ο νέος κανονισμός καθαριότητας του δικού μας δήμου. Εκφράζω και πάλι την ικανοποίησή μας γιατί μετά και από τις δικές μας υποδείξεις ο κανονισμός παρουσιάζει έναν εξορθολογισμό στη διακύμανση των προστίμων σε σχέση με την αρχική του μορφή. Όφειλα πάντως να θέσω κάποια διευκρινιστικά ερωτήματα για ορισμένα σημεία του κανονισμού που παρουσιάζουν αντιφάσεις .
Έτσι στο άρθρο 24, εδάφιο β΄, ορίζεται ότι η αφισοκόλληση, η ανάρτηση ταμπλό κι άλλες διαφημιστικές ενέργειες «…μπορούν να πραγματοποιούνται μόνο μετά από σχετική άδεια της Δημοτικής Αρχής…σε προγραμματισμένο χρόνο και σημείο συγκεκριμένα επιλεγμένα από το Δήμο…». Υπάρχουν αλήθεια αυτά τα σημεία και μάλιστα σε κάθε δημοτικό διαμέρισμα; Έχουν ανακοινωθεί στους δημότες; Επίσης είναι αρκετό μόνο ένα σημείο για κάθε διαμέρισμα; (Π.χ. πιστεύει κανείς ότι στο Λιτόχωρο ή τη Λεπτοκαρυά και ιδιαίτερα σε περιόδους αιχμής αρκεί μόνο ένα τέτοιο σημείο;). Στο άρθρο 26 πάλι ορίζεται ότι τα νεκρά ζώα πρέπει να θάβονται σε «νεκροταφείο ζώων», ειδάλλως θα επιβάλλεται πρόστιμο στους παραβάτες. Πως όμως να αποφύγει κανείς την «παρανομία», όταν «νεκροταφείο ζώων» στον δήμο μας δεν υπάρχει;
Η απάντηση που δόθηκε ήταν πως ουσιαστικά ο νέος κανονισμός «πάτησε» πάνω στον προηγούμενο (επομένως δεν είναι και τόσο «νέος»!) Εμείς πάντως ευελπιστούμε σύντομα να οριστούν τα σημεία και οι χώροι που προαναφέρθηκαν, διαφορετικά τα αναφερόμενα πρόστιμα δεν έχουν κανένα λόγο να υφίστανται, καθώς θα εμπαίζεται η νοημοσύνη όλων. Υπερψηφίσαμε τον κανονισμό με τις παρατηρήσεις βέβαια που διατυπώσαμε προηγουμένως!
• Πριν καλά – καλά περάσουν τρεις μήνες από την ψήφισή του, ήρθαν (όπως είχαμε προβλέψει) οι πρώτες αναμορφώσεις προϋπολογισμού οικ. έτους 2011! Αξίζει πράγματι να σταθούμε σε ορισμένα σημεία. Πρώτα απ’ όλα δεν γεμίζει κανέναν ικανοποίηση η κατάργηση κωδικών για την προμήθεια απορριμματοφόρου και τις ασφαλτοστρώσεις τμήματος της Περιμετρικής Οδού Λιτοχώρου. Είμαστε υποχρεωμένοι πάντως, προς το παρόν, να δεχθούμε τις εξηγήσεις της δημοτικής αρχής πως σε αυτή τη φάση δεν μπορούσαν να προχωρήσουν για διάφορους λόγους, ούτε οι εργασίες αυτές, ούτε η συγκεκριμένη προμήθεια και πως δεν εγκαταλείπονται εντελώς, αλλά θα πραγματοποιηθούν στο προσεχές μέλλον. Ίδωμεν!
Πέρα όμως από τις καταργήσεις κωδικών είχαμε και την δημιουργία πολλών νέων πιστώσεων. Μας έκανε εντύπωση η δημιουργία νέας πίστωσης 5.000 € για την «Προμήθεια ειδικών χαπιών για την καταπολέμηση κουνουπιών»! Πότε σκοπεύει να προμηθευτεί η δημοτική αρχή τα αντικουνουπικά χάπια και να τα κάνει τι πλέον τώρα που πέρασε το μισό καλοκαίρι; Η απάντηση «κάλλιο αργά παρά ποτέ» δεν ικανοποιεί πιστεύω κανέναν.
Δημιουργούνται όμως και άλλοι κωδικοί νέων πιστώσεων με συνολικό ποσό που ξεπερνά τις 200.000 € και αναφέρονται σε προμήθειες (με πρόχειρους διαγωνισμούς) οικοδομικών υλικών, λαμπτήρων και ηλεκτρολογικού υλικού, καθώς και υλικών άρδευσης. Ζήτησα να γίνει γνωστό στο σώμα για ποια ακριβώς έργα ή χρήσεις πρόκειται να γίνουν αυτές οι υψηλών ποσών προμήθειες και γιατί δεν είχαν προβλεφθεί νωρίτερα. Συγκεκριμένη απάντηση δεν δόθηκε! Ειδικά για τα υλικά άρδευσης ανέφερα ότι θα μπορούσα να κατανοήσω την ανάγκη προμήθειάς τους εν μέσω αρδευτικής περιόδου, αλλά προειδοποίησα ότι δεν πρέπει να δούμε να εμφανίζονται «διπλά» τα έξοδα αυτά (δηλ. πέρα από την αναμόρφωση του προϋπολογισμού να τα δούμε μετά από λίγο καιρό και σαν «έκτακτα» έξοδα του ταμείου άρδευσης που θα πληρωθούν από τα αντισταθμιστικά τέλη).
Σε τελική ανάλυση αποδείχθηκε ότι ο αρχικός προϋπολογισμός (χωρίς να υπάρχει ευθύνη των υπαλλήλων της οικονομικής υπηρεσίας, οι οποίοι πολλές φορές υπερέβαλαν εαυτούς προσπαθώντας να ξεπεράσουν ανυπέρβλητα εμπόδια) ήταν προϋπολογισμός «ανάγκης», πλασματικός κι αντιαναπτυξιακός με πολλά κενά και καθόλου ρεαλιστικός, παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις εκπροσώπων της πλειοψηφίας. Εννοείται ότι καταψηφίσαμε τις προτεινόμενες αναμορφώσεις.
• Πολύ ενδιαφέρον και σοβαρό για τον τόπο μας ήταν και το θέμα της συγκρότησης επιτροπής Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης. Για άλλη μία φορά τα αντανακλαστικά της δημοτικής αρχής αποδεικνύονται δυστυχώς πολύ αργά, καθώς η φετινή τουλάχιστον τουριστική περίοδος χάθηκε. Μήνα Ιούλιο δεν νοείται καμία ουσιαστική συνεισφορά της νεοσυσταθείσας επιτροπής στην τουριστική προβολή του δήμου μας! Έγινε πάντως – έστω και καθυστερημένα – η αρχή για μία προσπάθεια τα αποτελέσματα της οποίας ευχόμαστε να δούμε την επόμενη χρονιά (ως παράταξη θα βοηθήσουμε με κάθε τρόπο την προσπάθεια αυτή!).
Πρέπει πάντως να υπενθυμίσουμε στους διοικούντες ότι ο «Καλλικράτης» προβλέπει και τη σύσταση και λειτουργία Γραφείων Γεωργικής Ανάπτυξης. Ο δήμος μας πέρα από τον αδιαμφισβήτητα ισχυρό τουριστικό χαρακτήρα του, διαθέτει και διόλου ευκαταφρόνητες δυνάμεις αγροτικής παραγωγής, οι οποίες δεν έχουν τύχει μέχρι σήμερα της ανάλογης προσοχής. Άλλωστε, όπως δήλωνα προτού αρχίσει ακόμη η προεκλογική περίοδος, το μεγάλο στοίχημα για τον δήμο μας είναι να «παντρέψει» , να αξιοποιήσει και να συνεκμεταλλευτεί τις δυνάμεις του τουρισμού μαζί με εκείνες της αγροτικής παραγωγής. Μάλιστα «η σύνδεση αγροτικής παραγωγής και τουριστικής ανάπτυξης», ορίζεται από τον «Καλλικράτη» να είναι από τους βασικούς σκοπούς και αρμοδιότητες των Γραφείων αυτών!
Ελπίζουμε η δημοτική αρχή να αντιληφθεί άμεσα την σημασία του ζητήματος αυτού και να προχωρήσει σύντομα στη σύσταση Γραφείου Γεωργικής Ανάπτυξης και στον δήμο μας. Σε κάθε περίπτωση εμείς θα είμαστε εκεί και θα τους το υπενθυμίζουμε!
Με τιμή,
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΘ. ΛΑΠΠΑΣ
Δημοτικός Σύμβουλος Δίου – Ολύμπου
Επικεφαλής δημ. παράταξης «ΝΕΑ ΑΡΧΗ – ΝΕΑ ΕΛΠΙΔΑ».