ΝΙΚΟΣ ΛΑΠΠΑΣ: ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ 29ης ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012:
● ΕΚΘΕΣΗ ΕΣΟΔΩΝ – ΕΞΟΔΩΝ Δ’ ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2011.
● ΑΡΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ 2012.
● ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ: ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΛΙΓΩΡΙΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜ. ΑΡΧΗΣ.
Τα θέματα που ξεχώρισαν κατά τη δεύτερη εφετινή συνεδρίαση του Δ.Σ. Δίου – Ολύμπου ήταν τα εξής τρία:
Έγκριση έκθεσης εσόδων – εξόδων Δ’ τριμήνου 2011: Με την έκθεση αυτή που κλείνει την εικόνα για την οικονομική πορεία του δήμου μας για το οικ. έτος 2011 (αποτελώντας έτσι έναν άτυπο ισολογισμό), επιβεβαιώθηκαν και τυπικά όλα όσα από την πρώτη στιγμή κατάθεσης του προϋπολογισμού 2011 είχαμε επισημάνει. Δηλ. ότι με ευθύνη της δημ. αρχής κατατέθηκε ένας προϋπολογισμός «ανάγκης», μη ρεαλιστικός, ανεφάρμοστος, πλασματικός κι αντιαναπτυξιακός! Αρκεί μόνο να σημειώσουμε ότι οι στόχοι του, ειδικά στον τομέα των εσόδων, επετεύχθησαν σε ποσοστό που μετά βίας ξεπερνά το 50%. Εννοείται πως καταψηφίσαμε τη συγκεκριμένη έκθεση.
Καθορισμός αρδευτικής περιόδου 2012: Με την ευκαιρία της συζήτησης ζήτησα από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο απολογισμό του 2011 και μάλιστα ανά δημ. διαμέρισμα, γιατί ενώ η περίοδος είχε λήξει εδώ και μήνες, δεν είχαμε επίσημη ενημέρωση. Επίσημος απολογισμός δεν έγινε ούτε αυτή τη φορά, ωστόσο ανακοινώθηκαν πρόχειρα οι εισπράξεις ανά διαμέρισμα και προκύπτει πως τα συνολικά έσοδα ανήλθαν στα 190.000 € περίπου, ενώ τα έξοδα είναι της τάξεως των 525.000 € τουλάχιστον! Το έλλειμμα είναι για μία ακόμη φορά τεράστιο και, ως όφειλα, υπενθύμισα στον αντιδήμαρχο τις βαρύγδουπες δηλώσεις του ιδίου κι άλλων παραγόντων της δημ. αρχής για εξυγίανση κατά την έναρξη της περσινής περιόδου, καθώς και την ανάληψη της αποκλειστικής ευθύνης για την επιλογή των προσώπων που εργάστηκαν στην άρδευση («Δική μας η επιλογή, δική μας και η ευθύνη κ. Λάππα», ήταν η απάντηση που είχε δοθεί τότε!). Επομένως δεν υπάρχει κανένα όφελος πλέον στο να χρησιμοποιείται ως δικαιολογία από την δημ. αρχή η κακή συνεργασία με ορισμένα από τα πρόσωπα αυτά!
Κι επειδή συζητήθηκε και το θέμα των θέσεων υδρονομέων, ρώτησα τον κ. Κιάφα με ποιον τρόπο θα γίνει η πρόσληψη τους φέτος. Δυστυχώς ακολουθείται ξανά η πεπατημένη του «βασιλικού διατάγματος» (άρα και της επιλογής των προσώπων αποκλειστικά από την πλειοψηφία χωρίς κανένα αξιοκρατικό κριτήριο). Πρότεινα να γίνει πρόσληψη, αν όχι όλων, τουλάχιστον αρκετών υδρονομέων από το νέο πρόγραμμα Εργασίας Κοινωφελούς Χαρακτήρα (κάτι που έπραξαν αρκετοί δήμοι στη βόρεια Ελλάδα - για το πρόγραμμα αυτό θα γίνει λόγος και στη συνέχεια), ώστε και αξιοκρατικά κριτήρια να ισχύσουν (διαδικασίες Α.Σ.Ε.Π.) και τα έξοδα να μειωθούν σημαντικά! Επισημαίνω ότι αν οι μισοί σχεδόν υδρονομείς προσλαμβάνονταν μέσω αυτού του προγράμματος, ο δήμος μας θα εξοικονομούσε περίπου 50 – 70 χιλιάδες ευρώ! Μάλιστα προλαβαίνοντας τις συνήθεις αντιδράσεις κι «ανησυχίες» μη τυχόν πάρουν τις θέσεις «άσχετοι» και «ξένοι», ενημέρωσα ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα μοριοδοτεί την εντοπιότητα, ενώ υπάρχει και η ασφαλιστική δικλείδα της προαπαιτούμενης προϋπηρεσίας. Δυστυχώς για άλλη μία φορά δεν εισακουστήκαμε και η δημ. αρχή επιμένει σε δοκιμασμένες κι αποτυχημένες μη αξιοκρατικές συνταγές. Άραγε γιατί; Ο νοών νοείτω!
Προγράμματα Στήριξης Απασχόλησης και η «σιγή ιχθύος» της δημ. αρχής για το Πρόγραμμα Εργασίας Κοινωφελούς Χαρακτήρα (ΚΟ.Χ.): Ήρθαν προς έγκριση από το Δ.Σ. και δύο ενδιαφέροντα προγράμματα κοινωνικής ενίσχυσης (εκπόνηση τοπικού επιχειρησιακού σχεδίου για ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, της κάλυψης θέσεων εργασίας και της απόκτησης εργασιακής εμπειρίας). Παίρνοντας τον λόγο δήλωσα εξ αρχής ότι σε μία τέτοια περίοδο ύφεσης που ειδικά στην Πιερία η ανεργία έχει εκτιναχθεί στα ύψη, σίγουρα τέτοια προγράμματα δεν αποτελούν πραγματική λύση ή «θεραπεία» στο πρόβλημα, αλλά μοιάζουν περισσότερο με «ασπιρίνες». Έστω κι έτσι όμως δεν μπορούμε να γυρίσουμε την πλάτη μας σε αυτά τα υποστηρικτικά προγράμματα που θα ελαφρύνουν κάπως αρκετούς συμπολίτες μας. «Το μη χείρον βέλτιστον» λοιπόν και γι’ αυτό υπερψηφίσαμε την συμμετοχή του δήμου μας.
Υπάρχει όμως και συμμετοχή στο Πρόγραμμα Εργασίας Κοινωφελούς Χαρακτήρα, την οποία είχαμε εγκρίνει πριν από αρκετούς μήνες. Δώσαμε τότε κι εμείς θετική ψήφο με τον όρο να προηγηθεί μίνι – διαβούλευση των δημ. παρατάξεων και των ενδιαφερόμενων φορέων της περιοχής. Στο μεσοδιάστημα δεν υπήρξε καμία σχετική συζήτηση, ούτε ζητήθηκε η άποψη των παρατάξεων ή των φορέων (σωματείων, συλλόγων, Μ.Κ.Ο. κτλ.) που θα μπορούσαν να επωφεληθούν απ’το πρόγραμμα, όπως έγινε σε πολλούς άλλους δήμους. Κι όμως στις 22\2 δημοσιεύτηκε στο διαδίκτυο η έγκριση 110 θέσεων για τον δήμο Δίου – Ολύμπου. Το χειρότερο ίσως είναι ότι ο δημαρχεύων μία εβδομάδα μετά (στο Δ.Σ. στις 29\2) κατόπιν ερωτήσεώς μου έδειχνε να μη γνωρίζει τίποτε για τη σχετική έγκριση. Η «πάνσοφη» δημ. αρχή έχει δείξει πολλές φορές πως επιλέγει «να κάνει του κεφαλιού της», αγνοώντας επιδεικτικά την διαβούλευση παρά τα λάθη στα οποία πολλές φορές έχει υποπέσει. Ας ελπίσουμε να αλλάξει γρήγορα τακτική και στην β’ φάση του προγράμματος να ζητήσει και να λάβει σοβαρά υπ’ όψιν τις υποδείξεις των παρατάξεων και των πιθανών ωφελούμενων φορέων!
Υ.Γ: Πριν από λίγες ημέρες πραγματοποιήθηκε ειδική ενημερωτική σύσκεψη για το θέμα της μελέτης «Γενικευμένη τροποποίηση σχεδίου Πλαταμώνα». Δυστυχώς δεν γίναμε σοφότεροι από τη συνάντηση αυτή, καθώς η συζήτηση, εντέχνως, αναλώθηκε κυρίως στο πόσα πήρε κάθε μελετητής, τι πτυχία έχει ο καθένας κτλ. Για εμάς το ερώτημα είναι απλό και το έθεσα και στην συνάντηση: Τι συμφέρει τον Πλαταμώνα και τους κατοίκους του; Να βαδίσουμε στην ρότα των τελευταίων 8 ετών και με ποια δεδομένα για τον συντελεστή δόμησης και την εισφορά σε γη και χρήμα; Μήπως είναι καλύτερα να επικαιροποιηθεί και να συνεχιστεί η μελέτη του 2002; Περισσότερα όταν έλθει ξανά το θέμα στο Δημ. Συμβούλιο.
Υ.Γ.2: Στο τελευταίο Δ.Σ. είχα ζητήσει εξηγήσεις σχετικά με το γεγονός ότι κάποιος προμηθευτής ειδών καθαριότητας έπαιρνε παραγγελίες από δημοτικά σχολεία της δημ. ενότητας Δίου ισχυριζόμενος πως έχει «εντολή δημάρχου». Η πρόεδρος της πρωτοβάθμιας σχολικής επιτροπής κ. Ζέρβα απέστειλε πρόσφατα γραπτή απάντηση για το θέμα. Μερικές παρατηρήσεις:
Παρατήρηση 1η: Το αν δόθηκαν ή όχι οι «δέουσες απαντήσεις» στο Δ.Σ. θα το κρίνουμε εγώ και η κ. Κουρίτα (είχε θίξει ανάλογο θέμα ανάθεσης προμηθειών γραφικής ύλης). Δεν ξέρω αν η κ. Κουρίτα βρήκε ικανοποιητικές τις απαντήσεις που δόθηκαν. Εγώ πάντως όχι!
Παρατήρηση 2η: Υπενθυμίζω στην κ. Ζέρβα και στους συντάκτες της ανακοίνωσης ότι είμαι μέλος της δευτεροβάθμιας σχολικής επιτροπής και γνωρίζω πολύ καλά το Φ.Ε.Κ. λειτουργίας των επιτροπών αυτών. Ας κάνουν λοιπόν οικονομία κι ας μη «ξοδεύουν μελάνι» σε άστοχες υποδείξεις προς εμένα!
Παρατήρηση 3η: Οι συγκεκριμένες προμήθειες έγιναν πριν την έναρξη των μαθημάτων (τέλη Αυγούστου – αρχές Σεπτέμβρη) και θέλω να πιστεύω πως γι’ αυτό η κ. Ζέρβα δεν ήταν ενήμερη. Δεν νομίζω να επιμένει πράγματι πως οι συγκεκριμένες σχολικές μονάδες προμηθεύτηκαν «απορρυπαντικά από τα κατά τόπους καταστήματα κάνοντας ο διευθυντής – προϊσταμένη του σχολείου μια έρευνα στην τοπική αγορά», όπως όριζε η απόφαση σχολ. επιτροπής που επικαλείται. Όσο για την διάψευση του κ. Φαρμάκη σχετικά με το αν έδωσε ο ίδιος την εντολή, αυτή εκ των πραγμάτων δεν είναι αρκετή, καθώς ο όρος «δήμαρχος» μπορεί στην περίπτωσή μας κάλλιστα να προκαλέσει…«συγχύσεις». Βλέπετε η παράταξη του κ. Φαρμάκη και της κ. Ζέρβα έχει γεμίσει τον δήμο μας με ένα σωρό τίτλους: «εκλεγμένος δήμαρχος», «εν αργία δήμαρχος», «δημαρχεύων», «ασκών χρέη δημάρχου», «αναπληρωτής δημάρχου» και δε συμμαζεύεται και να δούμε πότε (και πως) θα τελειώσει αυτή η ιστορία!
Με τιμή,
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΘ. ΛΑΠΠΑΣ
Δημοτικός Σύμβουλος Δίου – Ολύμπου
Επικεφαλής δημ. παράταξης «ΝΕΑ ΑΡΧΗ – ΝΕΑ ΕΛΠΙΔΑ».
● ΕΚΘΕΣΗ ΕΣΟΔΩΝ – ΕΞΟΔΩΝ Δ’ ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2011.
● ΑΡΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ 2012.
● ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ: ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΛΙΓΩΡΙΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜ. ΑΡΧΗΣ.
Τα θέματα που ξεχώρισαν κατά τη δεύτερη εφετινή συνεδρίαση του Δ.Σ. Δίου – Ολύμπου ήταν τα εξής τρία:
Έγκριση έκθεσης εσόδων – εξόδων Δ’ τριμήνου 2011: Με την έκθεση αυτή που κλείνει την εικόνα για την οικονομική πορεία του δήμου μας για το οικ. έτος 2011 (αποτελώντας έτσι έναν άτυπο ισολογισμό), επιβεβαιώθηκαν και τυπικά όλα όσα από την πρώτη στιγμή κατάθεσης του προϋπολογισμού 2011 είχαμε επισημάνει. Δηλ. ότι με ευθύνη της δημ. αρχής κατατέθηκε ένας προϋπολογισμός «ανάγκης», μη ρεαλιστικός, ανεφάρμοστος, πλασματικός κι αντιαναπτυξιακός! Αρκεί μόνο να σημειώσουμε ότι οι στόχοι του, ειδικά στον τομέα των εσόδων, επετεύχθησαν σε ποσοστό που μετά βίας ξεπερνά το 50%. Εννοείται πως καταψηφίσαμε τη συγκεκριμένη έκθεση.
Καθορισμός αρδευτικής περιόδου 2012: Με την ευκαιρία της συζήτησης ζήτησα από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο απολογισμό του 2011 και μάλιστα ανά δημ. διαμέρισμα, γιατί ενώ η περίοδος είχε λήξει εδώ και μήνες, δεν είχαμε επίσημη ενημέρωση. Επίσημος απολογισμός δεν έγινε ούτε αυτή τη φορά, ωστόσο ανακοινώθηκαν πρόχειρα οι εισπράξεις ανά διαμέρισμα και προκύπτει πως τα συνολικά έσοδα ανήλθαν στα 190.000 € περίπου, ενώ τα έξοδα είναι της τάξεως των 525.000 € τουλάχιστον! Το έλλειμμα είναι για μία ακόμη φορά τεράστιο και, ως όφειλα, υπενθύμισα στον αντιδήμαρχο τις βαρύγδουπες δηλώσεις του ιδίου κι άλλων παραγόντων της δημ. αρχής για εξυγίανση κατά την έναρξη της περσινής περιόδου, καθώς και την ανάληψη της αποκλειστικής ευθύνης για την επιλογή των προσώπων που εργάστηκαν στην άρδευση («Δική μας η επιλογή, δική μας και η ευθύνη κ. Λάππα», ήταν η απάντηση που είχε δοθεί τότε!). Επομένως δεν υπάρχει κανένα όφελος πλέον στο να χρησιμοποιείται ως δικαιολογία από την δημ. αρχή η κακή συνεργασία με ορισμένα από τα πρόσωπα αυτά!
Κι επειδή συζητήθηκε και το θέμα των θέσεων υδρονομέων, ρώτησα τον κ. Κιάφα με ποιον τρόπο θα γίνει η πρόσληψη τους φέτος. Δυστυχώς ακολουθείται ξανά η πεπατημένη του «βασιλικού διατάγματος» (άρα και της επιλογής των προσώπων αποκλειστικά από την πλειοψηφία χωρίς κανένα αξιοκρατικό κριτήριο). Πρότεινα να γίνει πρόσληψη, αν όχι όλων, τουλάχιστον αρκετών υδρονομέων από το νέο πρόγραμμα Εργασίας Κοινωφελούς Χαρακτήρα (κάτι που έπραξαν αρκετοί δήμοι στη βόρεια Ελλάδα - για το πρόγραμμα αυτό θα γίνει λόγος και στη συνέχεια), ώστε και αξιοκρατικά κριτήρια να ισχύσουν (διαδικασίες Α.Σ.Ε.Π.) και τα έξοδα να μειωθούν σημαντικά! Επισημαίνω ότι αν οι μισοί σχεδόν υδρονομείς προσλαμβάνονταν μέσω αυτού του προγράμματος, ο δήμος μας θα εξοικονομούσε περίπου 50 – 70 χιλιάδες ευρώ! Μάλιστα προλαβαίνοντας τις συνήθεις αντιδράσεις κι «ανησυχίες» μη τυχόν πάρουν τις θέσεις «άσχετοι» και «ξένοι», ενημέρωσα ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα μοριοδοτεί την εντοπιότητα, ενώ υπάρχει και η ασφαλιστική δικλείδα της προαπαιτούμενης προϋπηρεσίας. Δυστυχώς για άλλη μία φορά δεν εισακουστήκαμε και η δημ. αρχή επιμένει σε δοκιμασμένες κι αποτυχημένες μη αξιοκρατικές συνταγές. Άραγε γιατί; Ο νοών νοείτω!
Προγράμματα Στήριξης Απασχόλησης και η «σιγή ιχθύος» της δημ. αρχής για το Πρόγραμμα Εργασίας Κοινωφελούς Χαρακτήρα (ΚΟ.Χ.): Ήρθαν προς έγκριση από το Δ.Σ. και δύο ενδιαφέροντα προγράμματα κοινωνικής ενίσχυσης (εκπόνηση τοπικού επιχειρησιακού σχεδίου για ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, της κάλυψης θέσεων εργασίας και της απόκτησης εργασιακής εμπειρίας). Παίρνοντας τον λόγο δήλωσα εξ αρχής ότι σε μία τέτοια περίοδο ύφεσης που ειδικά στην Πιερία η ανεργία έχει εκτιναχθεί στα ύψη, σίγουρα τέτοια προγράμματα δεν αποτελούν πραγματική λύση ή «θεραπεία» στο πρόβλημα, αλλά μοιάζουν περισσότερο με «ασπιρίνες». Έστω κι έτσι όμως δεν μπορούμε να γυρίσουμε την πλάτη μας σε αυτά τα υποστηρικτικά προγράμματα που θα ελαφρύνουν κάπως αρκετούς συμπολίτες μας. «Το μη χείρον βέλτιστον» λοιπόν και γι’ αυτό υπερψηφίσαμε την συμμετοχή του δήμου μας.
Υπάρχει όμως και συμμετοχή στο Πρόγραμμα Εργασίας Κοινωφελούς Χαρακτήρα, την οποία είχαμε εγκρίνει πριν από αρκετούς μήνες. Δώσαμε τότε κι εμείς θετική ψήφο με τον όρο να προηγηθεί μίνι – διαβούλευση των δημ. παρατάξεων και των ενδιαφερόμενων φορέων της περιοχής. Στο μεσοδιάστημα δεν υπήρξε καμία σχετική συζήτηση, ούτε ζητήθηκε η άποψη των παρατάξεων ή των φορέων (σωματείων, συλλόγων, Μ.Κ.Ο. κτλ.) που θα μπορούσαν να επωφεληθούν απ’το πρόγραμμα, όπως έγινε σε πολλούς άλλους δήμους. Κι όμως στις 22\2 δημοσιεύτηκε στο διαδίκτυο η έγκριση 110 θέσεων για τον δήμο Δίου – Ολύμπου. Το χειρότερο ίσως είναι ότι ο δημαρχεύων μία εβδομάδα μετά (στο Δ.Σ. στις 29\2) κατόπιν ερωτήσεώς μου έδειχνε να μη γνωρίζει τίποτε για τη σχετική έγκριση. Η «πάνσοφη» δημ. αρχή έχει δείξει πολλές φορές πως επιλέγει «να κάνει του κεφαλιού της», αγνοώντας επιδεικτικά την διαβούλευση παρά τα λάθη στα οποία πολλές φορές έχει υποπέσει. Ας ελπίσουμε να αλλάξει γρήγορα τακτική και στην β’ φάση του προγράμματος να ζητήσει και να λάβει σοβαρά υπ’ όψιν τις υποδείξεις των παρατάξεων και των πιθανών ωφελούμενων φορέων!
Υ.Γ: Πριν από λίγες ημέρες πραγματοποιήθηκε ειδική ενημερωτική σύσκεψη για το θέμα της μελέτης «Γενικευμένη τροποποίηση σχεδίου Πλαταμώνα». Δυστυχώς δεν γίναμε σοφότεροι από τη συνάντηση αυτή, καθώς η συζήτηση, εντέχνως, αναλώθηκε κυρίως στο πόσα πήρε κάθε μελετητής, τι πτυχία έχει ο καθένας κτλ. Για εμάς το ερώτημα είναι απλό και το έθεσα και στην συνάντηση: Τι συμφέρει τον Πλαταμώνα και τους κατοίκους του; Να βαδίσουμε στην ρότα των τελευταίων 8 ετών και με ποια δεδομένα για τον συντελεστή δόμησης και την εισφορά σε γη και χρήμα; Μήπως είναι καλύτερα να επικαιροποιηθεί και να συνεχιστεί η μελέτη του 2002; Περισσότερα όταν έλθει ξανά το θέμα στο Δημ. Συμβούλιο.
Υ.Γ.2: Στο τελευταίο Δ.Σ. είχα ζητήσει εξηγήσεις σχετικά με το γεγονός ότι κάποιος προμηθευτής ειδών καθαριότητας έπαιρνε παραγγελίες από δημοτικά σχολεία της δημ. ενότητας Δίου ισχυριζόμενος πως έχει «εντολή δημάρχου». Η πρόεδρος της πρωτοβάθμιας σχολικής επιτροπής κ. Ζέρβα απέστειλε πρόσφατα γραπτή απάντηση για το θέμα. Μερικές παρατηρήσεις:
Παρατήρηση 1η: Το αν δόθηκαν ή όχι οι «δέουσες απαντήσεις» στο Δ.Σ. θα το κρίνουμε εγώ και η κ. Κουρίτα (είχε θίξει ανάλογο θέμα ανάθεσης προμηθειών γραφικής ύλης). Δεν ξέρω αν η κ. Κουρίτα βρήκε ικανοποιητικές τις απαντήσεις που δόθηκαν. Εγώ πάντως όχι!
Παρατήρηση 2η: Υπενθυμίζω στην κ. Ζέρβα και στους συντάκτες της ανακοίνωσης ότι είμαι μέλος της δευτεροβάθμιας σχολικής επιτροπής και γνωρίζω πολύ καλά το Φ.Ε.Κ. λειτουργίας των επιτροπών αυτών. Ας κάνουν λοιπόν οικονομία κι ας μη «ξοδεύουν μελάνι» σε άστοχες υποδείξεις προς εμένα!
Παρατήρηση 3η: Οι συγκεκριμένες προμήθειες έγιναν πριν την έναρξη των μαθημάτων (τέλη Αυγούστου – αρχές Σεπτέμβρη) και θέλω να πιστεύω πως γι’ αυτό η κ. Ζέρβα δεν ήταν ενήμερη. Δεν νομίζω να επιμένει πράγματι πως οι συγκεκριμένες σχολικές μονάδες προμηθεύτηκαν «απορρυπαντικά από τα κατά τόπους καταστήματα κάνοντας ο διευθυντής – προϊσταμένη του σχολείου μια έρευνα στην τοπική αγορά», όπως όριζε η απόφαση σχολ. επιτροπής που επικαλείται. Όσο για την διάψευση του κ. Φαρμάκη σχετικά με το αν έδωσε ο ίδιος την εντολή, αυτή εκ των πραγμάτων δεν είναι αρκετή, καθώς ο όρος «δήμαρχος» μπορεί στην περίπτωσή μας κάλλιστα να προκαλέσει…«συγχύσεις». Βλέπετε η παράταξη του κ. Φαρμάκη και της κ. Ζέρβα έχει γεμίσει τον δήμο μας με ένα σωρό τίτλους: «εκλεγμένος δήμαρχος», «εν αργία δήμαρχος», «δημαρχεύων», «ασκών χρέη δημάρχου», «αναπληρωτής δημάρχου» και δε συμμαζεύεται και να δούμε πότε (και πως) θα τελειώσει αυτή η ιστορία!
Με τιμή,
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΘ. ΛΑΠΠΑΣ
Δημοτικός Σύμβουλος Δίου – Ολύμπου
Επικεφαλής δημ. παράταξης «ΝΕΑ ΑΡΧΗ – ΝΕΑ ΕΛΠΙΔΑ».